Doe mee en win een ‘Ontbijt op Bed’ voor je moeder op Moederdag – Deelname formulier:

Maak hieronder een opstel over je moeder:

Mijn moeder is wel de liefste moeder van de wereld. Ze kookt – ze strijkt – ze wast – ze poetst en ze doet nog vele andere dingen. En daarom wil ik graag ook iets voor haar doen. Mijn moeder heeft geen werk. Maar ze is wel bij de Zonnebloem….Ze helpt oude mensen. En ze brengt op de Dinsdag ‘s middags eten rond. Mijn moeder is altijd aardig tegen de oude mensen. En mijn moeder praat altijd zo dat de slechthorende oude mensen haar goed verstaan. Mijn moeder kan lekkere dingen maken. Cake’s + schuimtaarten + snoeptaarten en ook lekkere aardappelpurree. Mijn moeder zingt ook heel mooi. Daarom zit ze ook op koor. Elke dinsdag gaat ze ernaartoe. Als het dan kerstavond is gaat heel ons gezin naar een kerk, daar zingt mijn moeder dan. (Leuk he!) Zij naait ook kleren voor mij en mijn broer. Zomerkleren maakt ze in deze tijd. Ze leest ook Boeken (Romans). Mijn moeder is maar klein en ik kan al in haar schoenen. Maar ik vind het leuk dat ze zo klein is want dan kan ik haar makkelijk een zoen geven. Mijn moeder aait altijd over de buik van de poes wanneer ze kleintjes krijgt. Mijn moeder schildert ook….heel mooi! En ze knutselt ook graag. Ze heeft met mij een tijdje geleden een hut getimmerd en ze werkt soms ook in de tuin. Het huis vanbinnen schilderen kan ze ook zonder hulp. Mijn moeder speelt ook piano. Ze speelt vaak met mij mee. (Ik met mijn gitaar) En ze is zo lief dat ze mij een paar liedjes heeft geleerd. En ze gaat me nog noten leren. Dat is nu mijn moeder.

Voor mij is ze de liefste en de schattigste + de mooiste moeder van heel de wereld.

