Fragment uit brief aan mijn moeder:
….

Ik ben vandaag naar de hypnotiseur geweest, hij zegt dat ik niet moet denken dat het net zo is als op tv want hij doet het zoals het echt hoort. Het is een erg aardige man en hij heeft allemaal diploma’s en weet ik veel aan de muur hangen. We hebben alleen maar gepraat over wie ik ben, wat ik graag doe enzovoorts. Op het einde zij hij tegen mij, dat ie me graag wilde helpen een meid te worden die echt helemaal zeker van zichzelf is, die geen nagels bijt en die zich het middelpunt van de cirkel voelt. Dat is wat hij tegen mij heeft gezegd, dat ik me het middelpunt van de cirkel moet voelen. Nu weet ik niet of dat ik dat letterlijk of figuurlijk moet opvatten. Hij zei ook:

Elly, je moet goed voor jezelf zorgen, van jezelf houden en niet teveel snoepen en nagelbijten want het is allebei niet gezond!

Dus heb ik vandaag drie taartpunten minder gegeten als gisteren. Geintje!!!!

Nou tot schrijfs en je hoort nog wel van me, over die voorronden van de soundmix show….

Groetjes en kusjes en knuffels en handjes en voetjes en weet ik wat…

I love you

x

Elly Kellner

….

