Ik ben koning van mijn leven.
Ik heb controle over hoe ik me voel,
en als ik daar controle over heb,
dan wil ik me gewoon goed voelen.
Ik heb het heft in handen.
Als ik voel dat ik wegdrijf, verdwijn,
dan knipper ik met mijn ogen…
“Ik wil hier blijven!” “Ik ben veilig!”
“Ik ben de baas en ik blijf hier”
Ieder mens is koning over zijn eigen leven.
Dus maak ik me over die andere mensen niet druk.
Ik ben verantwoordelijk voor mijzelf.
Voor niemand anders!
De wereld is van mij,
en ik ben in de wereld wie ik ben.
Het enige wat ik hier moet doen,
is lief zijn voor mijzelf!
Als er iets gebeurt,
dan maak ik een keuze.
Ik kies ervoor om rustig te blijven.
Ik kies ervoor om rustig te ademen.
Ik ben de koning van mijn leven!
Ik kies ervoor om alles te voelen,
zonder dat mijn gevoel me kapot maakt.
Ik kies ervoor rust te nemen, als ik dat nodig vind.
Om te leren, moet ik experimenteren.
Ik neem het risico dingen fout te doen.
Ik weet dat ik van mijn fouten leer.
En ik ben het waard nieuwe dingen te leren.
Ik heb de macht over mijzelf.
Als ik iets wil dan moet ik het zelf doen.
Ik heb de kracht om het zelf te doen!
Ik heb de kracht om het vol te houden.
Want ik ben koning van mijn leven.

